Cel mai eficient colaborator al revistei, Ramona Pop (care, după plecarea mea,salvase câteva luni şi Playboy în materie de coperţi), tocmai propusese o copertă-şoc cu Elena Udrea. În toamna lui 2011, aceasta era mai în vogă ca niciodată! Ministru al turismului şi personaj influent la Cotroceni, era de departe cel mai hot personaj feminin din România. Posibil, viitor preşedinte, intenţie de altfel anunţată în premieră în interviul aferent pictorialului.

Am negociat mai multe cadre pentru şedinţa foto, în general aluzii plastice la femei celebre din politica mondială, de la Eva Peronla Margaret Thatcher. Dar şi trimiteri istorice la Cleopatra sau Jackie Kennedy. Pentru copertă, în stilul transformărilor de personaj tipice pentru Tabu, noi am ales să facem un remake la Madonna, de pe o copertă străină în care ţinea deasupra capului globul pământesc — Atlas în versiune ladylike.

Pentru şedinţa foto, eu l-am vrut neapărat pe Dragoş Cristescu, vechiul meu prieten de la Playboy, cu care lucrasem excelent şi pentru bucatarescu.ro. Dragoş are un simţ fantastic al detaliilor,a lucrat cu foarte multe femei celebre şi nu se lasă intimidat de model, indiferent cine ar fi.

În plus, avea şi propriul studio, care ne permitea un anume grad de intimitate. Mă rog, asta încondiţiile în care pe set se preumblau aproximativ 20 de persoane, fiecare cu rolul său bine stabilit, inclusiv consilierele doamnei Udrea, în frunte cu Luminiţa Kohalmi, dar şi şoferul-bodyguard-aghiotant, pe care protagonista l-a trimis de mai multe ori acasă pentru a-i aduce diferite accesorii şi, chiar, piese vestimentare. Între acestea, celebra rochie de piele mulată, pecare unii au confundat-o cu piesa iconică de latex din recuzita sex-shop-urilor.

Trebuie să spun din capul locului că modelul Elena Udrea s-a comportat impecabil pe durata celor 11 ore de şedinţă foto, amânându-şi chiar mai multe întâlniri politice şi şedinţe de partid pentru a putea duce la capăt întreg storyboard-ul. Nici o clipă nu a făcut paradă de puterea ei, nu a ridicat vocea, nu a dat indicaţii. Dimpotrivă, a fost extrem de receptivă şi proactivă faţă de toate sugestiile primite. Pot spune că, înainte vreme, nu o simpatizam deloc, mai ales că, în iunie 2010, după lansarea bucatarescu.ro, după ce postasem o antologie foto cu Elena Udrea (care conţinea, inclusiv, imagini senzuale de la plajă), m-am trezit cu site-ul vandalizat şi cu postarea respectivă compromisă prin metode hackeristice neidentificate.

Într-o pauză a şedinţei foto, am adus vorba despre acest episod, însă doamna Udrea părea total inocentă:

„– Poate a fost iniţiativa vreunui fan de-al meu, eu în niciun caz nu am comandat aşa ceva!”.

Sedus de prezenţa sa carismatică, am înclinat s-o cred. Oricum,dincolo de orice altceva, în studioul foto a reuşit să farmece petoată lumea, chiar şi pe mine, care aveam la activ zeci de şedinţe foto cu vedete mai mult sau mai puţin ţâfnoase. Elena Udrea a fost cu totul altfel, foarte cooperantă. Aş zice şi foarte abilă, un bun comunicator. De pildă, când îi sugeram să ridice un pic tivul rochiei deasupra genunchilor, îmi răspundea cu voce tare:

„ –Nu se poate, domnule Boerescu, sunt, totuşi, ministru!” ca să audă toţi cei prezenţi, apoi se retrăgea singură într-uncolţ şi realiza ajustarea propusă, după care îmi arunca un zâmbet insinuant. Cel mai tare a fost când, văzând că eu căutam cu obstinaţie cadre aluziv — erotice, provocatoare, a decis să trimită şoferul acasă pentru a-i aduce acea rochie de piele.

Rochia era foarte mulată, pica efectiv turnată, însă avea un mare dezavantaj — oculta violent decolteul fastuos al modelului. Iar eu, cu asta, măcar din reflex şi tot nu puteam fi de acord! Aşa că mi-am luat inima-n dinţi şi i-am făcut Elenei Udrea cea mai indecentă propunere de care eram în stare:

„– N-o putem pune invers?”.

Rochia era cu spatele semigol şi, pusă invers, oferea decolteul multdorit. Chiar dacă eram într-o stare de tulburare profundă, mi-am păstrat o urmă de discernământ cinic şi am cerut să pozăm în ambele variante, şi cu spatele şi cu faţa. Nimeni nu înţelegea de ce, dar eu îmi făcusem deja planul malefic de „manipulare”. Îmi imaginam deja ce scandal mediatic se va produce, chiar dacă nu intuiam proporţiile reale ale acestuia şi răspândirea internaţională fără precedent (cu telefoane de la CNN şi France Presse, printre altele, cu apariţii pe sute de site-uri şi în sute de publicaţii din lumea întreagă ş.a.m.d.).

Am păstrat poza cu rochia pozată normal, cu faţa, ca pe un joker. Când, după o săptămână, dezbaterea publică se cam înmuiase, am scăpat „din greşeală” poza respectivă, total diferită de ipostaza oficială, decoltată, de pe copertă, într-un articol de making of postat chiar pe site-ul meu, bucatarescu.ro, nicidecum pe tabu.ro.

Speram ca, totuşi, cineva să remarce imaginea şi să răbufnească public. Am răbdat două zile şi, când eram gata să sun eu prin redacţii şi să-mi fac atenţi colegii de la alte publicaţii, în sfârşit „s-a prins” întâia avicultoare a ţării, Iulia Albu. Ea a sunat în direct la o emisiune în care eram invitat să povestesc despre culisele pictorialului (cred că la KanalD, la Mădălin Ionescu) şi, vai, m-a „demascat”, acuzându-mă că am comandat o manevră de photoshop pentru a evidenţia la maximum voluptatea cutremurătoare a Elenei Udrea, posesoarea celui mai frumos bust din politica românească.

elena udrea intr o rochie sexy din piele pe coperta revistei tabu 2
Iar dezbaterea s-a încins la loc şi a mai continuat ceva vreme, cu destule accente comic-patetice. E drept, am contribuit şi eu un pic, turnând gaz peste foc şi dând frânturi de informaţii voit contradictorii despre chestiunea decolteului — fapt pentru care, de altfel, Luminiţa Kohalmi m-a mustrat cu multă severitate. Dar exerciţiul a reuşit la cote incredibile! Îmi aduc şi acum aminte indignarea Corinei Drăgotescu („-Aţi tăiat rochia pe computer!”) sau aerul confuz al lui Mihai Gâdea când i s-a spus, în cască, de către regizorul emisiunii, să renunţe la graficele economice cu care se pregătea să atace guvernul PDL („- Da, revenim la subiectulElena Udrea, da, apariţia aceasta scandaloasă din Tabu…”).

Cert e că până şi Perez Hilton, temutul comentator de fashion de la Holywood, a lăudat pe blogul lui coperta aceasta cu Elena Udrea!

(Confesiunile unui bucătar
pervers - Dan Silviu Boerescu)

sursa foto: Elena Udrea

Este permisă reproducerea pe alte website-uri a unor scurte fragmente din articolele publicate pe Comentator.ro, în limita a maxim 500 de caractere, numai cu specificarea obligatorie a sursei informațiilor preluate, cu link către pagina sursă. Comentator.ro reprezintă un canal media de comunicare neutru, care nu intervine în conținutul articolelor publicate pe site. Opiniile, creațiile și materialele de orice natură realizate de autori, intră în responsabilitatea totală a autorilor care le semnează. În cazul în care considerați că un anumit conținut trebuie analizat, sau nu ar trebui să fie publicat, vă rugăm să ne semnalați situația la office@comentator.ro