Arată-i, Doamne, și cartierului Titulescu Felix luminița de la capătul tunelului lung cât 50 de ani la capitolul exproprieri și lărgiri în contextul dezvoltării infrastructurii pentru tramvaie a capitalei!

Doamne ajută să devină și cartierul ăsta mereu ocolit în talk-show-urile cu Nicușor Dan, Stelian Bujduveanu, Horia Tomescu și consilierii domniilor lor. Unul în care conducerea unei autospeciale pentru incendii, a unei autogunoiere sau a unui autobuz să fie cât mai lejeră și pietonii care merg în baston sau în cadru și posesorii de cărucioare pentru copii să se simtă cât mai în largul lor, neincomodați de blocuri de 10 etaje cu sute de apartamente îndesate haotic din anii 1970-1980, stâlpi electrici și mașini staționate pe trotuare sau mai grav pe carosabil unde lipsesc!

Când Doamne devine și cartierul Titulescu Felix centrul atenției în jurnalismul bucureștean la capitolul administrație locală?! E de Cartea Recordurilor în sens negativ fiind rămas la anii 1970-1980 cu blocuri între 10 și 14 etaje, cu sute de apartamente, dar cu configurații șerpuite și îngâtuite, neacoperit în strategia de dezvoltare Metrorex, ocolit de administrația bucureșteană de minim 50 de ani la capitolul exproprieri și lărgiri la nivel de intenție, dezvoltat din 1990 încoa' doar la dat autorizații de construire pentru imobile noi pe principiul formelor fără fond spre exasperarea pietonilor și cu toate astea mediatizat extrem de puțin spre deloc în jurnalismul bucureștean.

Strada Iacob Felix și Strada Veronica Micle au cu tot cu intrările omonime și derivațiile aferente blocuri de 10 etaje cu sute de apartamente dar infrastructură subdezvoltată pentru transport public de suprafață, intervenții de urgență și salubritate. Detaliind, Strada Iacob Felix are cu tot cu intrarea omonimă și derivatiile aferente blocurilor A1,B1,17A și 17B blocuri de 8 și 10 etaje cu sute de apartamente dar linie de tramvai cu maxim o bandă auto pe un sens și aia pentru parcat mașini și 0 pe celălalt și trotuare subdimensionate pentru condus cărucioare pentru copii și ocupate de stâlpi electrici sau lipsă și Strada Veronica Micle are cu tot cu Intrarea Iacob Felix și derivațiile aferente blocurilor M5,M6 și C1 blocuri de 10 etaje cu sute de apartamente dar două benzi auto 1+1 înfundate în blocul 11B asociat Șoselei Nicolae Titulescu și trotuare subdimensionate pentru condus cărucioare pentru copii sau lipsă.

Labirintul derivat din Strada Iacob Felix, Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Veronica Micle e depășit pentru anii 2000 având blocuri de 10 etaje cu sute de apartamente, configurații șerpuite și îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii sau autogunoiere și fundătură și combinând circulația mașinilor cu traficul pietonal, înghesuindu-l între mașinile staționate între blocurile îndesate haotic din anii 1970-1980 punând în dificultate în special persoanele cu dizabilități și posesorii de cărucioare pentru copii.

Să circule și tramvaie de 36 m lungime și de 45 m prin intersecția Șoseaua Nicolae Titulescu cu Strada Iacob Felix în actuala configurație s-ar amplifica blocajele dintre mașini și tramvaie generate din start de linia de tramvai cu 0 benzi auto dintre Șoseaua Nicolae Titulescu și Strada Constantin Caracaș obstrucționând intervențiile de urgență și determinând prin însumarea claxoanelor, a soneriilor tramvaielor și a semnalelor acustice o poluare fonică asurzitoare fiind mai lungi decât celelalte.

Cu riscul de a expropria și blocuri între 8 și 14 etaje și mastodonți de sticlă linia de tramvai de pe Șoseaua Nicolae Titulescu trebuie dezvoltată mutând cumva centrul intersecției cu Strada Iacob Felix mai spre Podul Basarab și transformând Strada Iacob Felix și Strada Veronica Micle în linii de tramvai cu 4 benzi auto 2+2 cu peroane modernizate pentru separarea circulației tramvaielor de traficul auto și facilitarea interventiilor de urgență, eliminarea configurațiilor șerpuite și îngâtuite pentru condus autospeciale pentru incendii, autogunoiere sau autobuze și a fundăturilor și eradicarea haosului urbanistic.

Rog posturile TV și radio ale capitalei și presa locală să tragă constant semnale de alarmă și asupra infrastructurii subdezvoltate pentru transport public de suprafață, intervenții de urgență și salubritate a cartierului Titulescu Felix.

Mesajul Cititorului Anonim

( Ne puteți transmite mesajele dumneavoastră pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

Este permisă reproducerea pe alte website-uri a unor scurte fragmente din articolele publicate pe Comentator.ro, în limita a maxim 500 de caractere, numai cu specificarea obligatorie a sursei informațiilor preluate, cu link către pagina sursă. Comentator.ro reprezintă un canal media de comunicare neutru, care nu intervine în conținutul articolelor publicate pe site. Opiniile, creațiile și materialele de orice natură realizate de autori, intră în responsabilitatea totală a autorilor care le semnează. În cazul în care considerați că un anumit conținut trebuie analizat, sau nu ar trebui să fie publicat, vă rugăm să ne semnalați situația la office@comentator.ro