Mai multă joacă la școală încurajează gândirea, asocierile și formarea unor perspective, ceea ce duce la rezultate mai bune de învățare decât predarea tradițională bazată pe memorare de date.
Folosirea în predare a unor elemente de joc, în scop educativ și de creștere a implicării, nu de divertisment pur și simplu – contribuie la creșterea motivării, participării, implicării și performanței elevilor în învățare.
La conferința SuperTeach de luna trecută, s-au discutat o serie de propuneri, aduse ]n aten'ia Ministerului Educației, cu scopul de a îmbunătăți sistemul de învățământ românesc:
Familia Clejanilor trece printr-o perioadă foarte grea de când copiii se confruntă cu problema dependenței de anumite substanțe. După ce toată țara a văzut-o pe Marga într-o situație urâtă, după ce a provocat un accident ușor și a fost depistată cu test pozitiv la anumite substan'e, iată că situația se repetă, de data aceasta cu fratele său mai mic.
Iată câteva imagini care ne trezesc emoție și nostalgie. Pozele ne reamintesc de copilăria anilor 70-80. Pe cât de simplă și plină de lipsuri, pe atât de frumoasă. Pozele sunt de pe stradă, de la bunici, de la școală sau cu obiecte folosite de copiii din acele vremuri.
Tragedie la Brașov unde mama a patru copii, din dorința de a-i proteja de paraziți, i-a spălat pe cap cu o soluție care se utilizează de obicei la ovine. Familia este din comuna Ungra și vecinii sunt șocați.
Fetele de 6 și 9 ani și-au pierdut viețilet la scurt timp după ce au fost spălate pe păr cu Tomoxan, substanța toxică foarte puternică folosită pentru oi. Medicii nu au mai putut face nimic pentru ele, așa că au dus al treilea copil afectat, aflat în stare gravă, cu un elicopter SMURD, la spital.